Finalista Firma roku 2015

Identifikace uživatelů Seeky

iFirmy.cz


Uživatel
Heslo

Přihlásit pomocí Facebook

Den otevřených dveří ve FORMETALU

Proexportní ekonomice se nadále daří, nové kolo evropských tendrů se začíná rozjíždět, strojírenské firmy investují do obnovy výrobního parku a výrobci a prodejci strojů se zamýšlejí, jak efektivněji propagovat svoji firmu a nabízené stroje. Nabízí se otázka, zda nenahradit účast společnosti na tradičních setkáních odborné veřejnosti na oborových veletrzích pozváním stávajících a potenciálních zákazníků přímo do firemního zázemí.

„Díváme se na to z několika pohledů. FORMETAL s.r.o. je tradičním vystavovatelem na strojírenských veletrzích, zejména pak Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně. Vystavujeme zde buď zcela samostatně, nebo v rámci partnerských vazeb s dalšími společnostmi. Ať tak či tak, s veletrhem jsou spojeny nemalé ekonomické výdaje. Nemám tím na mysli pouze výstavní plochu, ale také s vystavením či předvedením tvářecích strojů související logistiku včetně nákladů na lidský potenciál v místě konání veletrhu,“ říká Ing. Petr Čejka, jeden z jednatelů společnosti FORMETAL, s.r.o.

Troufám si odhadnout, že náklady jsou ve stotisících a mohou přesáhnout i jeden milion Kč. Východiskem je kvalitní internetová prezentace a důsledná práce s cílovou skupinou. Jakkoliv je například web personifikován, přesto ten „živý“ kontakt úplně nenahradí…

„Přesně tak, takže přicházíme s u nás novou formou, a to se Dny otevřených dveří. Výhody spatřuji v několika aspektech. Předně jsou s touto formou prezentace spojeny výrazně nižší náklady ve srovnání s veletrhem. Co je možná stejně podstatné, je, že dáváme našim stávajícím i potenciálním zákazníkům nahlédnout tak zvaně přímo do kuchyně. Vidí naše servisní zázemí, vidí stroje v provozu, mohou konzultovat s našimi specialisty konkrétní situace a mohou si nechat vše vysvětlit na reálných strojích, kterých máme v našem předváděcím středisku mnohem více, než kdy můžeme mít na veletrhu. Mohou probrat vhodnost stroje do jejich výrobního prostředí, zeptat se na možnosti automatizace provozu, řešit vše v klidu a v kontextu s dalšími možnostmi, které by je možná v rámci veletržního ruchu hned nenapadly.“

Jak jste spokojení s účastí? Přijeli ti správní lidé?

„Docela nás překvapilo, že pozvání přijaly i firmy z Moravy, které to k nám do Měšic u Prahy mají kus cesty. Zvali jsme prostřednictvím mailingu podle naší databáze, upozornili jsme na plánovanou akci prostřednictvím webu a připravili jsme také reklamní PPC kampaň k této události. Nyní jsme ve stádiu, kdy vše vyhodnocujeme. Podle zájmu soudím, že takto adresná forma komunikace má určitě své opodstatnění a dost možná, že přichystáme i další formu komunikace se zákazníky.

Prozradíte více?

„Zatím ne, ale když se podíváte na srovnatelné dynamicky se rozvíjející firmy, tak je to například o odborném vzdělávání formou technických seminářů, sdílené databázi servisních událostí včetně aktuálního vývoje konkrétního případu, řešení častých otázek formou sdíleného know-how apod. Ale to opravdu předbíhám, pojďme se raději ohlédnout, co se v během našeho „open housu“ dělo. Fotek, zážitků a cenných postřehů máme dost.“

Další informace o zprávě

Datum zveřejnění : 12. září 2017

Kontaktní údaje


FORMETAL, s.r.o., Zahradní 467, 250 64 Měšice u Prahy