Efektivnost? To je direct e-mailing.

Nejdříve bych začal, co to vůbec direct e-mailing je. Spoustu lidí vidí tuto službu jako spam. Spam to samozřejmě není. Obsah e-mailu (např. reklama) se rozešle na e-mailové kontakty, které s příjmem e-mailu souhlasí a neberou obsah jako nevyžádaný. Této služby využívá čím dál tím více firem, které chtějí rozeslat svojí reklamu co nejvíce lidem. I když oblíbenost této služby roste, podle statistik nevyužívá velké procento firem e-mailing efektivně. Momentálně direct e-mailing představuje až třetinu objednávek z e-shopu. Naprosto válcuje jiné druhy marketingu, jako jsou např. PPC, SMS i Facebook marketing, který se v posledních letech obrovsky rozšířil. Jak to funguje? Nejprve se zpracuje grafický vzhled a prodejní texty podle Vašich požadovaných kritérií. Pokud grafiku i text schválíte, e-mail se zpracuje do vhodného kódu, který se musí zobrazit všem příjemcům. Společnosti zabývají se touto službou, zajistí databáze příjemců a v požadovaných počtech a e-maily rozešlou cílovým příjemcům. Po dokončení Vás budou informovat o úspěšnosti, ale většina zajišťuje 100% doručení všech po e-mailů k zákazníkům. Výhody e-mailového marketingu spočívají především v nízkých nákladech, flexibilitě, snadném testování, měřitelnosti a vyhodnocování kampaně. Chtěl bych Vám představit společnost Traffic7 s.r.o., která je v tomto oboru špička v České Republice. Specializuje se zcela a pouze na tento marketingový kanál. Pokud chcete oslovit co nejvíce zákazníků a zviditelnit se, neváhejte a použijte direct e-mailing. Služba je součástí přímého marketingu. Těžko budete hledat v dnešní době, jak lépe lze oslovit potencionálního zákazníka. Největší výhodou direct mailingu je ta, že oslovíte pouze Vámi zvolené uživatele internetu pomocí emailové adresy. Služba se pomalu, ale jistě na našem trhu rozvijí a tak nepropásněte svojí šanci.