Jak vybrat vhodný dárek pro obchodního partnera?

O vztahy s obchodními partnery se opravdu vyplatí pečovat. To jistě ví každý důkladný podnikatel, že obchodní partneři by se neměli zanedbávat. Konkurenční prostředí ve všech odvětvích trhu je velké a každá firma je nahraditelná. Obchodní partneři si to samozřejmě velice dobře uvědomují a právě z tohoto hlediska je vhodné udržování dobrých vztahů. Často využívanou cestou k utužení obchodních vztahů je pak dárek obchodním partnerům. Nemusí se jednat o dárek s tisícovými náklady, ale třeba o malou drobnost. Jaký dárek je ten pravý?

Základem je užitečnost

Aby dárek obchodnímu partnerovi nebyl jen zbytečně vyhozenými penězi, měli byste správně vybírat, jak bude vypadat. Nebudeme se bavit o zážitcích ani službách, ale zaměříme se přímo na předměty. Právě předměty jsou totiž nejčastější volbou dárku pro obchodní partnery. Oblast darovacích předmětů je velmi pestrá a má prakticky neomezenou velikost. Platí jedno základní pravidlo. Darovaný předmět by pro každého obchodního partnera měl být užitečný. Rozhodně by se nemělo jednat o produkt, který se bude vybraným obchodním partnerům povalovat v koutě kanceláře a pak se vyhodí.

Mělo by být vidět i logo vaší společnosti

Pokud už se rozhodujete o darování reklamních předmětů obchodním partnerům, neměli byste zapomínat ani na zviditelnění své obchodní značky. Ideální je tedy darovat takové reklamní předměty, na kterých bude zobrazeno logo vaší firmy nebo obchodní značky. A pokud se bude jednat o užitečné předměty, se kterými budou obchodní partneři často ve styku, budou mít stále na očích i vaše logo. Jedná se o drobný reklamní tah, který ovšem funguje.

Propisky jsou nejvyužívanějším reklamním předmětem

Ideálním příkladem užitečného reklamního předmětu jsou obyčejné reklamní propisky. Každá firma propisky potřebuje, ať už se jedná pouze o menší lokální firmu nebo o nadnárodní společnost. Propisky se hodí všem pracovníkům firmy od skladníka až po ředitele. Jsou velmi levným zbožím a logo firmy se na ně také vejde, aby bylo čitelné a poutavé. Nemusí se ovšem jednat pouze o předměty určené do kanceláří a provozů. Reklamní předměty mohou sloužit i v osobním životě vašich obchodních partnerů. Navíc, pokud zvolíte obchodnímu partnerovi dárek v podobě užitečné věci i v osobním životě, pozvedne se váš obchodní vztah na další úroveň. Dodáte obdarovanému pocit, že se o něho skutečně zajímáte a vážíte si ho.

Potiskem se dá opatřit prakticky cokoliv. Společnost iMi Partner, a.s. to dokazuje!

Pro darování reklamního předmětu je důležitý jeho správný výběr a také to, aby logo nijak nekazilo vzhled daného předmětu a zároveň bylo na viditelném místě. U propisek například žádný problém, ale u ostatních předmětů by to problém mohl být. Kreativita je rozhodně na místě. Také musíte myslet na správný výběr společnosti, které zadáte výrobu a hlavně potisk reklamních předmětů. Některé firmy totiž pro náročnější realizace potisků nemají tu správnou technologii. Technologie potisku se liší podle materiálu reklamního předmětu a ne každá firma je natolik odborná, že zvládne všechny druhy. To ale neplatí pro iMi Partner, a.s., která se v oblasti potisku reklamních předmětů řadí ke špičce ve svém oboru nejen u nás, ale i v evropském měřítku.

Různé technologie pro různé materiály s dokonalým výsledkem

Společnost iMi Partner, a.s., jako specialista ve svém oboru dokáže opatřit potiskem jakýkoliv druh reklamního předmětu. Od propisek, přes papír, bavlnu, igelit, keramiku až po kov. Samozřejmě i další druhy materiálů. Především proto, že pro každý druh potisknutého materiálu využívají speciální metody a technologie. Konkrétně se může jednat o tampónový potisk, sítotisk, transfer sítotisku, rotační sítotisk, výšivku, gravírování laserem do kovu, ražbu, CO2 laser nebo o sublimaci. Technologie záleží na materiálu a velikosti reklamního předmětu. Pro jakýkoliv reklamní předmět se ale najde ta správná.