Chceme letos překročit hranici 100 tisíc zákazníků

Vstup RWE na trh s elektřinou v ČR se podařil, skupina již získala přes 40 tisíc zákazníků Velkým firmám dodává RWE elektřinu do 9 000 odběrných míst Nízké ceny elektřiny a široká nabídka služeb přilákaly od května do konce loňského roku k energetické skupině RWE celkem 32 100 zákazníků z řad domácností a maloodběratelů. Ke konci února 2011 jich bylo přes 40 tisíc a ke konci letošního roku by jich mělo být až 100 tisíc. Takový je plán třetího největšího prodejce elektřiny v Evropě, který v loňském roce úspěšně vstoupil na trh s elektřinou v České republice. „Podařilo se nám získat zákazníky, kteří nebyli spokojeni s cenami a servisem svých tradičních dodavatelů. Oproti nim jsme a i v letošním roce budeme u nejběžnějších tarifů o 10 % levnější,“ uvedl Tomáš Varcop, obchodní ředitel a člen představenstva RWE Transgas. V letošním roce plánuje RWE zintenzivnit prodej elektřiny všemi prodejními kanály. I proto jako vůbec první energetická společnost v ČR vstoupila RWE se svými zákaznickými centry do nákupních pasáží a obchodních center. Nově je přítomna například v Českých Budějovicích nebo v Praze, kde až do loňského roku zákazníky z řad domácností vůbec neobsluhovala. „Naším cílem je nabízet lidem při jednání o odběru energií veškeré pohodlí, od parkování, přes krátké čekací lhůty až po dětský koutek, když je to s ohledem na prostor možné,“ vysvětlil David Konvalina, marketingový ředitel RWE. „Nová centra otevíráme tam, kde vidíme odpovídající obchodní potenciál. Jdeme blíže našim zákazníkům, nicméně jejich požadavky se postupně mění. To je patrné i ze skutečnosti, že ročně na naši zákaznickou linku zavolá okolo milionu lidí a zákaznická centra navštíví asi 700 tisíc lidí.“ Ze silného zázemí mezinárodní skupiny těží RWE také v segmentu velkých firemních zákazníků. Těm nyní dodává elektřinu do více než 9 tisíc odběrných míst.