Záznam telefonní komunikace
Doradus COM s.r.o.
V principu lze říci, že technologii záznamu hovorů lze využít ve všech oborech a segmentech trhu. Ať jsou to instituce nebo společnosti kterým zaznamenávat hovory ukládá zákon, jako jsou především bankovní, peněžní a finanční ústavy a instituce (banky, obchodníci s akciemi, poskytovatelé půjček atp.) a bezpečnostní a záchranné sbory nebo ve firmách a institucích, kde povaha vykonávané činnosti z jakéhokoliv důvodu vyžaduje zaznamenávat hovory. Nezanedbatelným přínosem je záznam telefonické komunikace i pro ostatní firmy a instituce, kterým přispívá ke zvyšování kvality dodávaných produktů a poskytovaných služeb.
Vzhledem k tomu, že nahrávací systémy Aculla Call Recorder PRO a Aculla Call Recorder LE jsou našimi původními produkty, nabízíme našim zákazníkům i možnost integrace systému do jejich stávajících systémů nebo softwarové úpravy dle aktuálních potřeb a požadavků.
V případě Vašeho zájmu o naše produkty pro záznam hovorů Aculla Call Recorder Vám rádi poskytneme informace o použitelnosti jednotlivých verzí systému včetně jejich konfigurace a navrhneme Vám nejvhodnější řešení odpovídající Vašim potřebám.