Aculla Call Centrum

Doradus COM s.r.o.

Systém Aculla Call Centrum je postaven jako nadstavba telefonní ústředny DCOM PBX a nabízí hybridní řešení, které k připojení do telefonní sítě nebo za jiné telekomunikační zařízení umožňuje využívat kombinaci klasického telefonního připojení TDM (analog, BRI - ISDN2, PRI – ISDN30), GSM bran a VoIP trunky.

Funkce call centra

    provoz aktivního a pasivního telemarketingu vytváření hlasových stromů řazení hovoru do fronty se zprávou o čekání tvorba kampaní a dotazníků k nim zakládání skupin operátorů pro jednotlivé kampaně import databází s telefonními čísly logování operátorů (příchod, ochod, pauza) automatické vytáčení čísel z importovaných databází vytáčení čísel z importovaných databází iniciované operátorem připojení externích operátorů možnost přepojení hovoru na jiného operátora nebo skupinu nahrávání hovorů dle zvolených kritérií (vše, dle času, dle operátora, dle příchozího tel. čísla...) spuštění nahrávání nebo označení nahrávaného hovoru operátorem (nekorektní volání, důležitá volání …) tvorba statistik a reportů dle zvolených kritérií (vyhodnocení celkového provozu, jednotlivých kampaní, jednotlivých operátorů a skupin …) sledování vytíženosti call centra v reálném čase oprávněným uživatelem možnost integrace se stávajícími systémy a datovými zdroji zákazníka
Další podrobnosti na adrese:www.doradus.cz/call-centrum

  • Náhled fotografie u nabídky Aculla Call Centrum
  • Doradus COM s.r.o.
  • Harmonická 1384/13
    158 00 Praha 13
  • Martin John
  • 608 723 753
  • m.john@doradus.cz