Aculla Call Centrum
Doradus COM s.r.o.
Systém Aculla Call Centrum je postaven jako nadstavba telefonní ústředny DCOM PBX a nabízí hybridní řešení, které k připojení do telefonní sítě nebo za jiné telekomunikační zařízení umožňuje využívat kombinaci klasického telefonního připojení TDM (analog, BRI - ISDN2, PRI – ISDN30), GSM bran a VoIP trunky.
Funkce call centra
-
provoz aktivního a pasivního telemarketingu
vytváření hlasových stromů
řazení hovoru do fronty se zprávou o čekání
tvorba kampaní a dotazníků k nim
zakládání skupin operátorů pro jednotlivé kampaně
import databází s telefonními čísly
logování operátorů (příchod, ochod, pauza)
automatické vytáčení čísel z importovaných databází
vytáčení čísel z importovaných databází iniciované operátorem
připojení externích operátorů
možnost přepojení hovoru na jiného operátora nebo skupinu
nahrávání hovorů dle zvolených kritérií (vše, dle času, dle operátora, dle příchozího tel. čísla...)
spuštění nahrávání nebo označení nahrávaného hovoru operátorem (nekorektní volání, důležitá volání …)
tvorba statistik a reportů dle zvolených kritérií (vyhodnocení celkového provozu, jednotlivých kampaní, jednotlivých operátorů a skupin …)
sledování vytíženosti call centra v reálném čase oprávněným uživatelem
možnost integrace se stávajícími systémy a datovými zdroji zákazníka