Záznam mobilní komunikace
Doradus COM s.r.o.
Řešení Aculla Mobile Phone Recording & Monitoring je vhodné nejen pro nahrávání a monitoring několika mobilních telefonů, ale zejména pro nasazení ve větších firmách, které mají z jakéhokoliv důvodu potřebu nebo nutnost nahrávat mobilní komunikaci.
Proč nahrávat
-
Zákonná nařízení
Zpětná analýza stěžejní telefonické komunikace
Dohled a zvyšování kvality poskytovaných služeb
Tréninky komunikativnosti pracovníků a jejich profesionalizace
Odhalování podvodných a nekorektních volání
Zamezení úniku informací
Obory využití
-
Záchranné a bezpečnostní sbory (záchranky, hasiči, policie, horská služba…)
Finanční instituce a společnosti (banky, pojišťovny, makléři, obchodníci s cennými papíry…)
Bezpečnostní agentury
Cestovní ruch (cestovní kanceláře a agentury, hotely, restaurace…)
Dispečinky (logistické firmy, letecké společnosti, taxislužby…)
Obchodní oddělení firem
Call centra
Zákaznické linky a linky technické podpory
a další …