Expandujte na Amazon

Proč se zaměřovat pouze na český trh, když je váš výrobek tak dobrý, že by o něj mohli mít zájem i lidé v zahraničí? Nikdy nevíte, třeba se vám za hranicemi povede ještě lépe. Jde jen o to nebát se.

Něco jiného je vybudovat si pobočku v zahraničí a prodávat do zahraničí. My se budeme bavit o té druhé možnosti, kdy působíte stále v České republice a do zahraničí prodáváte prostřednictvím velkého mezinárodního trhu – Amazonu.

Amazon může vydělávat i vám

O Amazonu jste nejspíš už někdy slyšeli. Je to obrovské tržiště, na němž nabízí své výrobky firmy i jednotlivci z celého světa. Lidé z různých koutů zeměkoule si tam tyto výrobky mohou objednávat. Chcete také cílit na celý svět?

Prodej na Amazonu má své výhody

Většinu českých e-shopů už přestávají bavit rostoucí náklady na provoz. Především marketing je čím dál dražší, PR agentury si účtují nehorázné sumy, zbožové srovnávače také nejsou zrovna nic levného. Není tedy divu, že i čeští internetoví podnikatelé začínají řešit, jak platit méně a prodávat více. Jestli vás toto téma také zajímá, určitě vyzkoušejte Amazon Marketplace.

Jak probíhá prodej na Amazonu?

Na začátku to nebude lehké. Budete se muset naučit orientovat v systému, nastavit si správně účet, prodej i produkty. Ostatně expanze do zahraničí je vždycky nesnadný úkol. Jakmile ale do systému proniknete, zjistíte, že na tom není nic těžkého. A v začátcích v tom nemusíte být sami. Skvělá školení na téma, jak prodávat na Amazonu, pořádá česká společnost Expando. Jak napovídá název, pomáhají firmám expandovat do zahraničí, a to nejenom na Amazonu. Základní uživatelskou znalost získáte už za tři hodiny, další tři hodiny trvá navazující školení a pro vážné zájemce je určeno vzdělávání Amazon guru. Však uvidíte, třeba se vám na Amazonu tak povede, že se guru postupem času stane i z vás. Za zkoušku nic nedáte. Více informací najdete na cs.expan.do