Zviditelněte svoji značku nebo produkt videem na internetu
Proč je dnes video nejsilnějším nástrojem on-line marketingu? Video narozdíl od psaného textu nebo fotografie útočí téměř na všechny lidské smysly a navíc ho lidé sami čím dál víc vyhledávají.
Proč je video víc přitažlivé než ostatní marketingové nástroje?
“Pohyblivé obrázky” zaujmou pozornost mnohem více než fotky nebo text, který se málokdy v dnešním rychlém světě chce lidem číst. Díky videu se lidé seznamují s daným produktem či službou “naživo”, mají pocit, že ji mnohem více znají a víc pak inklinují ke koupi. V případě seriálovosti videí - například na nějakém online médiu jako je Youtube či instagram, si díky videoobsahu vytvářejí k značce nebo daným produktům vztah. Mobilní videa navíc v lidech probouzí emoce a nutkání se zapojit. Výzkum Facebooku ukázal, že lidé spojují mobilní video s pozitivními emocemi. Respondenti byli téměř 2x více inspirovaní sledováním videa na internetu než sledováním televize.
Video jako nejužívanější forma on-line komunikace
Aktuálně je video nejvíce používanou formou on-line obsahu a dle výzkumů bude téměř 80% celosvětové mobilní datové komunikace do konce desetiletí probíhat pomocí videa.
Za poslední dva roky se počet hodin, kdy lidé denně sledují videa na Facebooku čtyřnásobil, na Instagramu se sledování videí zvýšilo dokonce o 80% a počítá se s tím, že se trend ve sledování videí bude i nadále zvyšovat. Vlastní televizní internetový obsah bude také klíčovým trendem, lidé budou totiž stále více sledovat videa z mobilních telefonů.
Jak k videům přijít
V případě firem a značek je samozřejmě kýžené mít videa v profesionální kvalitě s kvalitním a chytlavým obsahem. Oslovte proto firmy a profesionály, kteří se kreativou a natáčením takových videí zabývají. Například agentura Surrealis, která vám může nabídnout celé spektrum videí od reklamních online spotů přes celou náplň vašeho Youtube kanálu přes videa na sociální sítě, videokurzy videoprohlídky po samotné pořady na internetových televizích.