Co by nemělo chybět realitnímu makléři?
Osobnost realitního makléře je klíčovým faktorem pro hladký prodej nemovitosti. Funguje totiž jako průvodce během celého procesu, vyřizuje vše potřebné a můžete se na něj spolehnout a důvěřovat mu. Co by mu rozhodně nemělo chybět?
Je spolehlivý
Spolehlivost patří ke klíčovým vlastnostem, které žádnému makléři rozhodně nesmí chybět. Na schůzku s vámi by měl dorazit s několika minutovým předstihem nebo alespoň přesně načas. Přijde perfektně připraven, vybaven všemi informacemi a případně i podklady a bude se vám věnovat naplno, aniž by se neustále díval na hodinky. Jedná vstřícně, ale zároveň přímočaře, a vše trpělivě vysvětluje.
Vždy připraven
Obrátit se na něj můžete s čímkoli. Dovede aktivně a kreativně řešit i nenadálé problémy, které se prodeji domu nebo bytu mohou vyskytnout, a doporučí vám rovněž další odborníky, s nimiž můžete danou věc prokonzultovat. Kontaktovat ho můžete kdykoli - na maily odpovídá rychle, bez problémů se mu dovoláte na mobil. Pokud ho náhodou nemůže vzít, pošle alespoň zprávu, že se ozve později.
Je aktivní
Při prodeji domu se nespokojí jen s letmou prohlídkou, nafocením a sdělením částky, kterou si za nemovitost řeknete. Naopak – bude klást celou řadu otázek, ptát se na podrobnosti, aby zjistil, jak vám maximálně vyhovět a hájit vaše zájmy. Bedlivě bude naslouchat vašim představám a nebude vám vnucovat ty své. Pečlivě zanalyzuje vaši situaci, navrhne konkrétní postup prodeje, a to pěkně krok po kroku. Pokud toho není schopen, tápe a mlží, pak se raději poohlédněte někde jinde.
Má skvělé reference
Pokud se rozhodnete prodat nemovitost, vždy si najděte realitní kancelář nebo makléře, který už má něco za sebou. Ideálně někoho, s kým mají vaši přátelé či známí dobrou zkušenost, taková doporučení jsou totiž nejlepší. Nápomocné vám ale mohou být i recenze a reference klientů na internetu, potřebné informace dohledáte během pár kliknutí myší. Okamžitě tak zjistíte, jestli se neprezentuje jen velkými řečmi a nereálnými sliby. Za dobrého makléře totiž mluví jeho práce – a klienti. Tak vybírejte opravdu pečlivě, než se rozhodnete někomu „upsat“ a výsledek brzy poznáte!