Světelná reklama je stále velmi atraktivní

Firmy dávají velké peníze na reklamu v internetovém světě. Platí si bannery, reklamní články nebo PPC. Přitom tak trochu zapomínají na ten opravdový offline svět. Není to škoda? Vždyť i v něm stále žijeme a většina z nás v něm tráví minimálně několik hodin denně. Chodíme do práce, nakupovat – a tohle všechno jsou příležitosti, při kterých lze zaujmout zákazníky.

Jaké formy venkovní reklamy vás napadnou? Jako první zřejmě billboardy. Málokomu vyvstane na mysli světelná reklama, ačkoliv na nás kouká z každého rohu. Na reklamních pylonech, nad vchody do obchodů. Svítící reklamy lákají ve dne a na rozdíl od těch ostatních i v noci.

Světelná reklama v mnohých podobách

Možná si to teď nevybavujete, avšak se světelné reklamy vídáte zcela běžně kolem sebe v mnoha podobách. Jde například o:

  • reklamní tabule,
  • 3D reklamu,
  • loga a písmena,
  • světelné výstrče,
  • světelné boxy.

Typicky bývají u velkých nákupních center nebo přímo v nich nad vchodem do obchodu. To však neznamená, že by si světelnou reklamu nemohl pořídit menší obchod či prodejna. Naopak tak mezi ostatními lépe zaujme.

Důležité je i provedení reklamy

Pořídíte-li si světelnou reklamu, jistě vyniknete. Abyste ovšem vynikli tím správným způsobem, musí být provedená kvalitně. A nejde jen o design, i když ten by pochopitelně měl být moderní a neotřelý. Velkou měrou se na výsledné kvalitě podílí i použité osvětlení. Dnes je standardem LED podsvícení, nicméně provedení se u různých firem liší.

Vlastní vychytané technologie a know-how nabízí svým zákazníkům firma RAVAFOL. Na výrobu světelné reklamy se tento specialista zaměřuje už přes 15 let. Reference má od velkých firem, jako jsou třeba DM drogerie či JYSK. Umí levné reklamní tabule, MEGA světelné boxy s plochou několik m2 i 3D písmo z polystyrenu. Je jen na vás, co si vymyslíte. Nebo si spíš necháte poradit?