AVEPOP je výdejový automat pracovních pomůcek. Co všechno umí?

Pokud hledáte efektivní způsob, jak dostat pod kontrolu pohyb zaměstnanců, ale třeba i chod různých přístrojů, není nic jednoduššího než se obrátit na společnost IMA. Poskytuje různá řešení pro podniky jakékoliv velikosti a rozmanitého zaměření. Oblíbenosti se těší především výdejové automaty AVEPOP (Automatický Výdej a Evidence Pracovních a Ochranných Prostředků).

Pod zkratkou AVEPOP se skrývají výdejové chytré automaty, které jsou vybavené identifikačním systémem. Zajišťují výdej pracovních potřeb a materiálu. Znamená to tedy, že jakmile zaměstnanec použije automat a zvolí si potřebné věci, informace o jejich vydání se uloží do systému. Získáte tak přehled nad tím, co všechno vaši pracovníci spotřebovali v daný den. Předcházet tak můžete především ztrátám materiálu a pracovních pomůcek, nářadí a dalších drobných předmětů. Potom jen stačí nasbíraná data analyzovat a snížit firemní náklady. Zní to moc dobře na to, aby to byla pravda? Potom ještě neznáte AVEPOP.

Automaty pracují 24 hodin denně, 7 dní v týdnu

V podstatě nezáleží na tom, jaký provoz je ve vašem výrobním závodu, protože automaty fungují nepřetržitě. V případě potřeby je výrobce IMA schopen opatřit přístroj displejem, jenž zobrazí například upozornění o tom, že byl překročen denní limit.

V okamžiku, kdy dojde k poruše automatu, integrovaný software A3 informuje o problémech několik lidí, kteří mají zadanou e-mailovou adresu v systému. Stejně tak je možné, aby zaměstnanci používali karty jiných dodavatelů. Výdejové automaty spolupracují například s bezkontaktními RFID kartami a čipy.

Jak si výdejové automaty objednat?

V případě, že máte tedy o výdejové automaty od firmy IMA zájem, stačí ji kontaktovat. Pomůže vám sestavit řešení přímo vám na míru. Získejte přehled nad tím, co se děje s pracovními pomůckami ve vaší společnosti.