3D reklama vás maximálně zviditelní!
Dokázali byste si představit svět bez reklamy? Zřejmě těžko. Reklama k našim životům zkrátka patří. Útočí na nás doslova a do písmene ze všech stran. V dobrém i horším slova smyslu!
Televizní pořady a
filmy přerušuje reklama televizní, jež útočí na všechny naše smysly. Rozhlasové pořady pak obzvláštňuje reklama
rozhlasová. Ta je zase postavená na kombinaci hudby a mluveného slova.
Tiskoviny jsou plné reklamy tištěné, která pro změnu musí oslovit vizuálně.
Proti reklamě nejsme imunní
Všechny druhy reklam mají společný cíl – upozornit na daný výrobek a donutit zákazníka, aby si jej koupil. Říkáte si, že jste vůči reklamě imunní? Mýlíte se. Výzkumy prokázaly, že na reklamu reagujeme i povědomě. Stojíme v obchodě u regálu se zbožím a najedenou intuitivně sáhneme po zboží, jež jsme den před tím viděli v reklamě. A s tím autoři reklamy jako takové samozřejmě operují.
Efektivní 3D reklama
Možnosti reklamy ovšem sahají mnohem dál. Velmi efektivní se ukazuje i 3D reklama, tedy reklama světelná. I ta působí na lidskou psychiku. Vše svítivé nás už ze své podstaty přitahuje. Vezměte si takový rozsvícený vánoční stromeček. Ale i neony, jež po setmění oživují centra metropolí. Kdo byl někdy v centru Londýna či Tokia, ví, o čem je řeč. Zářící poutače s LED technologiemi zkrátka přitahují lidskou pozornost. Jakoby vyzývají: „Pojďte k nám, rádi vás obsloužíme.“
Reklama na klíč? Obraťte se na profesionály!
Výrobou světelné 3D reklamy se zabývá například společnost Ravafol, s.r.o., lídr v oblasti světové reklamy na českém trhu, který vaši zakázku zpracuje na klíč, tedy od návrhu, přes 3D vizualizaci až po výrobu a montáž. Co od společnosti můžete očekávat? Profesionální služby na nejvyšší úrovni. Reklamní poutače a loga z těch nejkvalitnějších materiálů dostupných na českém trhu. S dlouhou životností a enormní svítivostí. Zkrátka reklamu, kterou hned tak někdo nepřehlédne.
Buďte lepší než konkurence!
Chcete, aby byla vaše světelná reklama co nejúčinnější? Vsaďte na stručný a výstižný 3D nápis, popřípadě kompletní 3D logo. To musí návštěvníky, ať již z řad chodců či motoristů, lákat i z velké dálky. Musí být neotřelé a originální. Zkrátka se nesmí ztratit v konkurenci. Ta je dnes velmi silná. Vy ale určitě máte na to být ještě lepší. Tak takoví buďte!