Šest tipů, jak dostat vaši firmu mezi lidi
Založili jste novou firmu a chcete podnikat v oboru, kterému rozumíte? Abyste se dostali mezi lidi a získali klienty a kladné doporučení, zajímejte se o možnosti reklamy. Zvolte příjemný způsob, jak lidem říct o tom, co děláte a že jste v tom nejlepší.
1) Vizitky na prvním místě
Prvním krokem, jak se dostat blíž lidem, je rozdávání vizitek. Nechte si vytvořit potisk vizitky na míru tak, aby odpovídal tomu, co přesně nabízíte. Zvolte svou oblíbenou barvu, vzhled a styl vizitky. Rozhodně by neměl chybět kontakt, případně osobní údaje nebo základní nabídka služeb. Vizitka často slouží pro prvotní kontakt, následně si vás dotyčný uloží do mobilního telefonu, udělejte tedy vizitkou skvělý první dojem.
2) Plakáty
Pokud chcete oslovit širokou veřejnost, ať už s nabídkou služeb nebo své podnikatelské činnosti, využijte plakát. Potisk plakátu využijete, i pokud připravujete různé akce, od firemních až po školní. Pro lidi, kteří pracují v umělecké branži, jsou plakáty stěžejním způsobem, jak dostat svou práci mezi ostatní, případně pozvat fanoušky na koncert, sportovní utkání a jiné společenské akce.
3) Letáky
K reklamě využijete také tisk letáků. Ty můžete umístit za stěrač auta, vložit do schránky, nechat například v čekárně u lékaře, ve škole nebo na jiném veřejném místě. Stejně tak oblíbené je rozdávání letáků na ulici, ve městě nebo přímo na náměstí. Zároveň s rozdáváním potištěných letáků můžete zvát na danou akci i ústně, případně sdělit další podrobnější informace.
4) Slevy a akce
Nové zákazníky nalákáte i na slevy a akce. Lidi na tato dvě slova slyší, jakoby se jednalo o dvě kouzelné formule. Zkuste nabídnout slevu z prvního nákupu, případně akce 1+1 a uvidíte, jaké budou reakce kupujících.
5) Poštovné zdarma
To stejné platí i o poštovném zdarma. Pokud lidem dokážete ušetřit poštovné, bude to fungovat stejně dobře jako jiná sleva nebo akce. Využít můžete také možnost, že poštovné se nebude platit od určité ceny.
6) Sociální sítě
Kromě potisku vizitek, tisku letáků a vylepení potištěných plakátů myslete i na sociální sítě, které dnes využívá většina lidí. Na těchto místech získáte neuvěřitelné množství nových zákazníků a s dobrým doporučením od ostatních se budou vaše služby nebo produkty prodávat téměř samy.