Chatbot je nepostradatelnou pomůckou moderního e-shopu. Jak vám pomůže získat více konverzí?
V současné době existuje v České republice okolo padesáti tisíc různých online obchodů. Ať už se tedy pohybujete v kterémkoliv odvětví, vždy se můžete spolehnout na opravdu silnou a aktivní konkurenci. Ta se bude snažit využít jakoukoliv vaši slabou stránku k tomu, aby vám přebrala zákazníky. Nejčastějším omylem mnoha podnikatelů je nedostatečná komunikace s návštěvníky jejich e-shopu. Jak tento nešvar odstranit?
Chatbot nikdy nespí
Nejdříve je nutné si stručně vysvětlit, co je vlastně zač moderní chatbot. Jedná se o šikovný nástroj sloužící k zodpovídání dotazů a navádění návštěvníků vašeho obchodu tím správným směrem – k nákupu. To vše funguje v rámci intuitivního a decentního okénka, které přivítá každého potenciálního zákazníka. Ten se bude moci online pomocníka zeptat na důležité otázky, mezi než patří například platba kartou, možnosti dopravy, zadání slevového kódu, kontaktní údaje a spoustu dalších kriticky důležitých záležitostí.
Každá rychle vyřízená odpověď tohoto typu výrazně zvyšuje vaše šance na okamžitou konverzi, přičemž pro vás nepředstavuje žádnou práci. To platí především mimo pracovní dobu, během níž probíhá až 61,7 % úspěšně uzavřených obchodů. Jste schopni být dostupní dvacet čtyři hodin denně? Chatbot ano.
Nenechte si utéct peníze
Celé kouzlo spočívá v šikovném nastavení vašeho nástroje tak, aby byl schopen přesně, jasně a výstižně pomoci všem kupujícím. Zboží totiž není to jediné, co láká lidi na vaše stránky, protože stejně důležitá je i důvěra a pocit profesionální, avšak přátelské pomoci. Zajímavé výsledky zajišťuje svým klientům především společnost s internetovými stránkami sefbot.cz. Chcete-li celý proces nastavení vyřešit snadno, svižně a kvalitně, určitě se podívejte na služby zmíněných odborníků.