Jak ušetřit 25 % nákladů na reklamě?

Jste firmou, která potřebuje propagaci, proto jste oslovili profesionály, aby se vám o reklamu postarali? Možná ani netušíte, za co všechno dáváte výdaje zbytečně. Někdy může jít i o čtvrtinu nákladů.

Reklama – jak si nastavit podmínky?

Pokud začínáte, máte dost starostí s provozem firmy samotné. Nemáte prostor ještě sledovat trendy a možnosti ve sféře reklamy a sociálních sítí, bez kterých se neobejdete. Jenže se stává, že hlavně malé firmy, které vkládají v průměru 50 000 korun do reklam na své produkty, zaplatí 10 – 25 % za měsíc za správu reklam různým specialistům. Mnohé firmičky si pak bohužel náklady na reklamní specialisty mnohdy ani nepřipočítávají do celkových nákladů za reklamu. V konečném důsledku se to pak nemůže daným podnikatelům vyplatit. Zejména nyní, kdy například Facebook reklama v poslední době výrazně podražila.

Google Ads, Sklik i TikTok – jak dělat výhodnou reklamu?

Máme skvělou správu. Dnešní systémy reklamy jsou tak intuitivní, že až 75 % propagace si zvládnou obstarat sami zadavatelé, tedy firmy. Nemusíte být profesionál. Právě onen Facebook nebo i Google a jeho Google Ads vás sami provedou postupem, jak si vytvořit reklamu na míru sám pro sebe. Analytické nástroje vám samy vyhodnotí výsledky a navrhnou další kroky ke zkvalitnění. Díky tomu vám odpadnou výdaje na externí agentury, kterým byste museli platit nemalé peníze. Dejte jen jejich pouhou část do reklamy. I proto vznikla v rámci Klubu pro malé podnikatele od Daniela Nytry (https://www.danielnytra.cz/o-mne/) speciální část s názvem "Reklamní základka". Kdo ji využije?
Malí podnikatelé, OSVČ nebo freelanceři, kteří se naučí dělat reklamu na Facebooku, Googlu, Seznamu, TikToku, Pinterestu, Heurece a Zbozi.cz. Dále se dozví, jak na základy marketingových nástrojů, naučí se například dělat bannery a videa v Canvě. V Klubu je toho mnohem více, toto je pouze jedna z částí a jde o novinku. Pokud potřebujete pomoct s reklamou, pak je tato nabídka právě pro vás.