Český model umělé inteligence šetří firmám i účetním tisíce korun měsíčně

V dnešní době se modernizace a automatizace stává neodmyslitelnou součástí úspěšného podnikání. Velký vliv na to má i umělá inteligence, která v posledních letech zažívá opravdový boom. Chytré algoritmy nám pomáhají generovat texty, vytvářet videa i fotky, ale také inovovat konzervativní obory jako například účetnictví. Jednoduchá otázka - jak zpracováváte vaše daňové doklady? Přepisujete je ručně, nebo se o vytěžování dat stará software? Je to neuvěřitelné, ale stále mnoho firem a účetních přepisuje data z faktur a účtenek do účetních systémů ručně, aniž by si uvědomila, že za zlomek času a nákladů tuto opakující se činnost dokáže vykonat umělá inteligence. Tématem dnešního článku bude jedinečný český model umělé inteligence Redque.

Co je to automatické vytěžování daňových dokladů?

Moderní vytěžování faktur a účtenek spočívá v automatické analýze a extrakci podstatných údajů z účetních dokumentů. Díky našemu řešení, Redque, kombinujícímu strojové učení (umělou inteligenci) s OCR technologií, lze získat veškerá data s 98% úspěšností během pár sekund. V porovnání s ručním přepisováním dochází na každé faktuře k úspoře řady minut.

OSVČ, firma i účetní - automatické vytěžování dokumentů ocení téměř každý

Téměř každý subjekt, který měsíčně zpracovává stovky až tisíce přijatých faktur, by o automatizaci tohoto procesu měl vážně uvažovat. Plně ale rozumíme, že aby se systémy založené na umělé inteligenci mohly efektivně využívat, musí být jednoduché a nenáročné. Z toho důvodu jsme si pro koncové uživatele připravili přehlednou aplikaci Alice by redque. Tento webový nástroj, který je poháněn zmíněným enginem Redque, dokáže velmi rychle a přesně zpracovat vaše daňové doklady. Další výhodou je také následná archivace i základní správa.

Jak se faktura v rámci Alice zpracovává?

Přijaté faktury nebo účtenky můžete do Alice by redque importovat několika způsoby.

  1. Skrze speciálně vygenerovaný email, daňový doklad stačí odeslat jako přílohu.
  2. Importem přímo do webové aplikace v podobě většiny využívaných formátů.
  3. Vyfocením dokumentu v rámci naší mobilní aplikace.

Následně si aplikace data sama vytěží a informace ověří skrze dostupné registry – např. ARES. Na vás už je poté jen schválení a automatický import do vašeho účetního systému. Zpracování jednoho dokumentu vám tak nezabere více než minutu.

Zvažujete, že zjednodušíte vaše postupy při zpracování daňových dokladů? Rádi vám s tím pomůžeme. Neváhejte kontaktovat kolegy z obchodu, nebo si nezávazně vyzkoušejte DEMO účet.