Výhody řízení zásob pracovního textilu se společností Lindström

Optimalizace zásob textilu je pro hladký chod vašeho podnikání zásadní. Proto je výběr nejlepšího řešení pro správu pracovních oděvů pro mnoho organizací klíčovou prioritou. Jako manažer nákupu, vedoucí výroby nebo jiná osoba s rozhodovací pravomocí pravděpodobně velmi dobře znáte problémy spojené s evidencí uniforem a pracovních oděvů ve vaší společnosti.

Každé odvětví a každá společnost má v oblasti textilu různé potřeby. Hygienické normy, typy oděvů a výrobní procesy se v jednotlivých odvětvích liší. Navíc i společnosti v rámci stejného odvětví mají různé skladovací kapacity a potřeby.

Navzdory těmto rozdílům jsou výzvy spojené se správou zásob ve všech odvětvích podobné a efektivní řízení zásob přináší pozitivní výsledky pro každou firmu.

Výzvy spojené s řízením zásob pracovních oděvů

Podívejte se na některé výzvy, kterým můžete čelit, pokud vaše společnost spravuje zásoby pracovního textilu sama:

Nedostatečné či nadměrné zásoby

Počet zaměstnanců ve vaší společnosti se může v průběhu roku měnit. To často vede k tomu, že je na skladě příliš málo nebo příliš mnoho uniforem. Nadměrné zásoby vedou k vyšším nákladům na skladování a zabírají zbytečný skladovací prostor. Pokud jsou navíc nepoužívané oděvy skladovány příliš dlouho, hrozí jejich poškození nebo ztráta.

Přizpůsobení oděvů vašim potřebám

Existuje mnoho různých druhů práce, které vyžadují vlastní, jedinečné pracovní oděvy. Pokud například pracujete ve výrobním závodě, pracovníci na výrobní lince budou potřebovat jeden typ uniformy, zatímco úklidový personál jiný. Zajištění správné velikosti a typu uniformy pro všechny zaměstnance je organizačně náročné.

Potřeba kontroly kvality

Pravidelná kontrola uniforem, zda nejsou zašpiněné, roztrhané nebo jinak poškozené, je nezbytná pro udržení kvality, hygienických standardů a bezpečnosti zaměstnanců, ale představuje také výzvu pro řízení zásob. Opravy oděvů a zajištění náhradních oděvů ovlivňují úroveň zásob a vyžadují další úsilí při jejich řízení.

Nedostatek skladovacích prostor

Mnoho společností má problémy se skladováním pracovních oděvů kvůli omezenému prostoru. To může vést k dezorganizaci, která zaměstnancům ztěžuje hledání čistých a bezpečných uniforem. Bez řádného skladování se uniformy mohou poškodit, ušpinit nebo ztratit, což ovlivňuje hygienu a zvyšuje náklady na výměnu.

Ztráta nebo špatné umístění oděvů

Je normální, že se uniformy někdy ztratí. Zaměstnanci je mohou zapomenout vrátit nebo si je omylem odnesou domů. Identifikace a nalezení ztracených oděvů se bez správných systémů sledování stává časově náročným úkolem.

Neefektivní využívání zdrojů

Nadměrné nebo nedostatečné zásoby oděvů vedou k plýtvání materiálem a zdroji. Navíc je větší pravděpodobnost, že se oděvy poškodí, ztratí nebo zastarají, což dále přispívá k plýtvání.

Pokud vám všechny tyto problémy spojené s řízením zásob připadají zásadní, zkuste se tím netrápit. Rozhodně nejste sami. Právě proto firma Lindström vyvinula chytré způsoby, které vám pomohou řídit zásoby a vypořádat se s těmito výzvami.

Pronájem pracovních oděvů nabízí flexibilitu a přesnost

Outsourcing pracovních oděvů a jejich pronájem představuje komplexní přístup k řešení správy textilních zásob. Firma Lindström se postará o vše od skladování oděvů až po správu jejich životního cyklu. Díky efektivním procesům, rozsáhlým odborným znalostem a digitálním nástrojům Lindström zefektivní správu zásob vaší společnosti.

Firma Lindström chápe, že počet oděvů, které potřebujete, může kolísat v závislosti na počtu vašich zaměstnanců. Proto nabízí flexibilitu svých služeb, která vám umožní optimalizovat počet poskytovaných oděvů. Namísto skladování přebytečných uniforem ve vašich prostorách zajistí, že u vás budou pouze oděvy, které potřebujete na následující týden.

Kontrola kvality je jednou z hlavních priorit firmy Lindström. V rámci běžného procesu praní provádí důkladné kontroly kvality. Díky nim nejen hlídá životní cyklus oděvů, ale aktivně dodržuje zásady oběhového hospodářství. To znamená, že pracovní oděvy opravuje tak dlouho, dokud splňují přísná kritéria kvality. Až poté je nahradí novými pracovními oděvy. Textil, který již není potřeba na jednom pracovišti, lze navíc použít na jiném pracovišti zákazníka, čímž se maximalizuje jeho využití a snižuje potřeba dalších nákupů.

Díky digitálnímu systému sledování firmy Lindström budete vždy vědět, kde se pracovní oblečení nachází. Ať už se pere, opravuje nebo je na cestě, můžete sledovat jeho polohu v reálném čase, což vám zajistí klid a plný přehled o vašich zásobách.

Firma Lindström optimalizuje správu zásob a uvolní tak vaší firmě cestu k úspěchu bez starostí se zásobami.

Prodem, zkratka pro anglická slova PROduction on DEMand, je výrobní postup, který společnost Lindström zavedla s cílem uspokojit potřeby zákazníků a zároveň snížit dopad na životní prostředí. Systém Prodem, který byl zaveden v letech 2015-2016, firmě Lindström umožňuje být blíže zákazníkům a rychle reagovat na jejich požadavky. Tento inovativní přístup funguje v Lotyšsku, Maďarsku a Indii.

Tím, že firma Lindström zajišťuje výrobu oděvů v reakci na objednávky zákazníků, předchází nadprodukci a minimalizuje textilní odpad. Tento proaktivní přístup zabraňuje vzniku a hromadění nepoužívaných oděvů, zvyšuje udržitelnost a zefektivňuje správu zásob pro zákazníky. Prodem zajišťuje, že podniky dostanou oděvy, které potřebují, bez nadbytečných skladových zásob a plýtvání.

Výhody svěření správy zásob firmě Lindström

Díky spolupráci s firmou Lindström můžete očekávat řadu výhod:

Uvolněný kapitál

Při pronájmu pracovních oděvů můžete flexibilně upravovat počet oděvů na pracovišti podle svých měnících se potřeb. Na rozdíl od nákupu pracovních oděvů nevzniká vaší společnosti žádná velká počáteční investice. Pružně platíte podle toho, jak využíváte služby firmy Lindström.

Zajištěná dostupnost oděvů

Se službami firmy Lindström vám nikdy nedojdou pracovní oděvy, když je nejvíce potřebujete. Firma Lindström vám pomůže zajistit, aby vaše zásoby byly vždy optimální.. Ať už se jedná o náhlý nárůst počtu zaměstnanců nebo neočekávané změny v pracovním vytížení, můžete se spolehnout, že vaše potřeby Lindström pokryje.

Efektivní využití prostoru

Omezený prostor je častým problémem pro podniky všech velikostí. Se službou pronájmu textilu od firmy Lindström nikdy nebudete mít zbytečné oděvy, které zabírají místo. Díky tomu maximálně využijete dostupné skladovací prostory a zaměstnanci vždy snadno najdou pracovní oděvy, které potřebují.

Zaměřte se na svoji hlavní činnost

Správa textilních zásob je časově náročná a vyžaduje, aby se zaměstnanci zabývali objednáváním, skladováním a údržbou. Díky spolupráci s firmou Lindström se vaši zaměstnanci mohou soustředit na své hlavní povinnosti.

Orientace na udržitelnost

Se službami Lindström se minimalizuje textilní odpad díky opětovnému použití oděvů. Kontroly kvality a údržba firmy Lindström prodlužují životnost vašeho textilu a podporují vaše cíle v oblasti udržitelnosti. Oděvy po skončení jejich životního cyklu firma Lindström recykluje.