WebEx Support Center – řešení pro členy technických skupin
Telekomunikace hraje v dnešní době i nadále velmi důležitou úlohu. Jak přichází nové a nové technologie, má tato oblast stále důležitější význam. Telekomunikace patří k základním komunikačním cestám, které lidem nejen pomáhají v nejrůznějších oblastech, ale i plní jejich přání.
V případě, že jste členy technických skupin a potřebujete zvýšit a zkvalitnit zákaznickou podporu pro vaše kolegy nebo klienty, určitě využijte služby WebEx Support Center. Díky ní můžete zkvalitnit diagnostiku problémů a urychlit veškeré procesy řízení na dálku. V praxi to znamená, že komunikace může probíhat prostřednictvím videa v HD kvalitě a za pomoci VoIP připojení.
Kromě zvýšení zákaznické podpory a rychlé, efektivní diagnostice problémů poskytne služba WebEx Support Center i další pozitiva. Dojde k redukci služebních cest za klienty a zvýší se čas hovorů potřebných pro komunikaci.
Hlavní atributy WebEx Support Center
Ještě před tím, než se rozhodnete pro sjednání služby WebEx Support Center, určitě vás budou zajímat její hlavní atributy. Ty se vyznačují zejména maximálně pěti účastníky v jedné konferenci, nahlížení nebo kontrola desktopů klientů, dále potom funkce možnosti vstupu do počítače klienta jako administrátor, monitoring videohovoru a již zmiňovaná možnost videa v HD kvalitě s využitím streamového VoIPu.
Jak službu WebEx Support Center, tak i mnohé další, zajišťuje společnost EMEA – jedná se o ryze českého komunikačního operátora, který zprostředkovává komplexní hlasové i datové služby. EMEA se specializuje zejména na oblast konferencí pro firmy všech velikostí. V nabídce služeb naleznete například videokonference, autokonference nebo stále žádanější webové konference. Správným výběrem můžete ušetřit nejen čas, ale i finanční výdaje.