Co je to PPC a jak vám může pomoct k vyšším ziskům?
Hledáte způsob, jak na své webové stránky přitáhnout zákazníky? Pokud vám jde o okamžitý efekt, budete se muset vydat cestou platby za kliknutí neboli PPC (angl. pay per click). Populární nástroj internetového marketingu funguje na principu platby za přivedené návštěvníky. Oproti jiným formám reklamy je PPC reklama měřitelná a plánovatelná.
Jakožto inzerent určíte maximální cenu, kterou jste ochotni za proklik zaplatit. Jedná se o jeden z nejdůležitějších parametrů a rozhoduje o tom, zda se kontextová reklama na zvolené slovní spojení zobrazí a na jaké pozici.
Obrovskou výhodou PPC reklamy je přesné cílení. Zatímco např. reklamní banner se zobrazuje všem návštěvníkům, PPC vidí pouze lidé, kteří hledají konkrétní téma (např. „luxusní obleky“). Můžete tak zákazníkům nabídnout přesně to, co právě hledají.
Zatímco optimalizace stránky pro vyhledávače je poměrně dlouhodobá záležitost, PPC kampaň lze okamžitě zapnout a vypnout. Můžete začít inzerovat a kdykoliv kampaň přerušit a změnit parametry nebo úplně ukončit.
Správa PPC reklamy je velmi snadná. Systémy jsou navrženy tak, aby se inzerenti okamžitě zorientovali a rychle nastavili kampaň. Díky detailním a přehledným statistikám budete mít přehled o efektivitě. Informace vám poslouží jako podklady pro ještě lepší zacílení.
Samotná PPC reklama je ve své podstatě naprosto jednoduchá. Mnohem těžší je nastavení kampaně tak, aby byla co možná nejvýkonnější. Kvůli špatnému zacílení může inzerent utratit spoustu peněz bez jakéhokoliv výsledku. Proto je lepší svěřit správu PPC odborníkům s dostatečnými zkušenostmi a prokazatelnými referencemi.
Pokud vás PPC reklama zaujala a rádi byste se o ni dozvěděli více, zeptejte se na podrobnosti odborníků z PPC Profits, pro které je PPC správa každodenní rutinou již od roku 2007.