Drobné reklamní předměty ocení zákazníci i partneři
Reklamní předměty není radno podceňovat. Nemusíte utrácet statisíce, stačí nakoupit položky za pár korun. Zákazníky motivujete, aby se k vám vraceli, obchodním partnerům uděláte radost maličkostí. Kromě toho se o vás dozví i mnozí další lidé, kteří s předmětem přijdou do styku.
Reklamní dárky jsou efektivní formou marketingu. Fungují podobně jako cílená reklama v online světě. Dárek totiž věnujete člověku, se kterým se osobně setkáte, takže je jasné, že má o vaši firmu zájem. U něj ho pak uvidí jeho známí a on jim bude moci sdělit své osobní zkušenosti s vaší firmou.
Jaké předměty se hodí?
Je toho spousta. Zřejmě znáte klasické propisky a kolečka do nákupních košíků, což jsou sice praktické dárky, ale nikoliv originální. Své zákazníky nejspíš daleko více zaujmete něčím neotřelým. Darujte dětem pexeso, omalovánky nebo poznámkový blok. Radost udělá i obyčejná papírová či igelitová taška, která se dá opakovaně použít.
Z dražších dárků jmenujme například trička a čepice nebo USB disky. Elektronické hračky v dnešní době bezpochyby udělají radost. Mezi populární reklamní předměty se tedy řadí power banky, bezdrátové myši, sluchátka, virtuální brýle. Dobrým obchodním partnerům se dá věnovat fitness náramek a jiné dražší pozornosti.
Krok vedle určitě neuděláte ani s reklamními cukrovinkami. Bonbóny, lízátka, žvýkačky, bonboniéry a čokolády potěší téměř každého. Bonbon i s potiskem obalu vyjde na pár korun, obchodním partnerům se budou hodit luxusní plněné čokoládky v plechovém obalu a podobné sladké dárky.
Při jakých příležitostech je rozdávat?
Záleží na tom, jaké dárkové předměty zvolíte. Drobnosti (bonbóny, žvýkačky apod.) je možné nechat v misce v prodejně, ať si je zákazníci rozeberou. Větší dárky se hodí rozdávat zákazníkům například při výročí firmy, o Vánocích, na veletrhu atd. Nejdražší reklamní předměty obvykle putují do rukou spolehlivých obchodních partnerů.
Více informací o reklamních dárkových předmětech a jejich využití najdete na www.reklamnidary.cz.