Předmět činnosti firmy MediaCom Praha s.r.o.
Mediální poradenství
- mediální plánování a nákup
- znalost spotřebitelů (Consumer Insights)
MediaCom Interaction, jedna z největších agentur v oblasti digitálního interaktivního marketingu
MediaCom ROI and Direct Response, naše agentura pro direct media
MediaCom Insight, naše divize specializující se na získávání znalostí o spotřebitelích
MediaCom Business Science, naši specialisté na ekonometriku a prognostiku
MediaCom ESP, naše agentura pro komunikaci v oblasti zábavy, sponzoringu a akcí
Další informace o firmě MediaCom Praha s.r.o.
- IČ : 25149962
- DIČ : CZ25149962
- Počet zaměstnanců : 73
- Datum založení : 10.8.1997
- Poskytovatel služeb : Ano
Klasifikace a obory firmy MediaCom Praha s.r.o.
Klíčová slova
-
agentura
-
direct
-
divize
-
mediální
-
oblasti
-
science
-
specializující
-
spotřebitelíchmediacom
-
získávání
-
znalostí