Předmět činnosti firmy BeChannel s.r.o.
Přímý (B2C) Channel marketing
Marketing přímého prodejního kanálu (tedy přímý channel marketing) je vlastně standardní komunikace směrem ke koncovému zákazníkovi. Zahrnuje nastavení počátečních cílů, a stanovení vhodné cenové, distribuční, a komunikační strategie. Komunikace samotná se pak odehrává v rámci různých komunikačních platforem – v ideálním případě komplexně a synergicky s hlavním komunikačním sdělením. A právě na koncepčnost komunikace se zaměřujeme v komunikační agentuře Besocial – podle současných trendů s důrazem na digitální platformy, avšak s možným full-servisovým zázemím.
Nepřímý (B2B) Channel Marketing
O klasickém channel marketingu hovoříme podle našich zkušeností v rámci nepřímého prodejního kanálu – tedy při zapojení výrobce (vendora) a partnerů (distributorů, prodejců). Naším cílem je zefektivnění komunikace a marketingových procesů, tak abychom byli schopni generovat a úspěšně naplňovat obchodní příležitosti.
V Bechannel v rámci nepřímých prodejních kanálů pracujeme v B2B prostředí tak, abychom byli schopni maximalizovat B2C prodeje či jinou koncovou hodnotu.
Další informace o firmě BeChannel s.r.o.
- IČ : 03579298
- DIČ : CZ03579298
- Počet zaměstnanců : 1
- Datum založení : 1.1.2014
- Poskytovatel služeb : Ano
Klasifikace a obory firmy BeChannel s.r.o.
Klíčová slova
-
abychom
-
b2b
-
b2c
-
channel
-
kanálu
-
komunikace
-
komunikační
-
přímý
-
rámci
-
schopni