BeChannel s.r.o.

Sanderova 1366/26

170 00, Praha 7

  • +420 602 311 103
www.bechannel.cz

Předmět činnosti firmy BeChannel s.r.o.

Přímý (B2C) Channel marketing
Marketing přímého prodejního kanálu (tedy přímý channel marketing) je vlastně standardní komunikace směrem ke koncovému zákazníkovi. Zahrnuje nastavení počátečních cílů, a stanovení vhodné cenové, distribuční, a komunikační strategie. Komunikace samotná se pak odehrává v rámci různých komunikačních platforem – v ideálním případě komplexně a synergicky s hlavním komunikačním sdělením.  A právě na koncepčnost komunikace se zaměřujeme v komunikační agentuře Besocial – podle současných trendů s důrazem na digitální platformy, avšak s možným full-servisovým zázemím.
Nepřímý (B2B) Channel Marketing
O klasickém channel marketingu hovoříme podle našich zkušeností v rámci nepřímého prodejního kanálu – tedy při zapojení výrobce (vendora) a partnerů (distributorů, prodejců). Naším cílem je zefektivnění komunikace a marketingových procesů, tak abychom byli schopni generovat a úspěšně naplňovat obchodní příležitosti.
V Bechannel v rámci nepřímých prodejních kanálů pracujeme v B2B prostředí tak, abychom byli schopni maximalizovat B2C prodeje či jinou koncovou hodnotu.

Další informace o firmě BeChannel s.r.o.

  • IČ : 03579298
  • DIČ : CZ03579298
  • Počet zaměstnanců : 1
  • Datum založení : 1.1.2014
  • Poskytovatel služeb : Ano

Klíčová slova

  • abychom

  • b2b

  • b2c

  • channel

  • kanálu

  • komunikace

  • komunikační

  • přímý

  • rámci

  • schopni