Dálkový servis programu TRIFID pomocí internetu

TRIFID software s.r.o.

Novinka roku 2011, to je dálkový servis programu TRIFID pomocí internetu. Firma TRIFID software Vysoké Mýto se pohybuje na trhu od roku 1994. Naším hlavním produktem je vývoj, prodej a servis vlastního softwaru určeného pro počítačové pokladní systémy. Pokladní software pro počítače je primárně určen pro obchody, restaurace, sklady a firmy, které musí provozovat pokladní systémy. V souvislosti s naší hlavní službou dodáváme také kompletní hardware pro počítačové pokladní systémy, pokladní doplňky k počítačům a další zařízení pro práci s čárovým kódem. Pro velké majitele nebo provozovatele maloobchodních řetězců dodáváme kompletní počítačové pokladní systémy a to jak pokladní hardware tak pokladní software. Součástí dodávky je instalace software, zaškolení obsluhy, průběžnou údržbu a servis. V případě potřeby provádím i zákaznické softwarové úpravy. Novinka roku 2011 je dálkový servis programu TRIFID pomocí internetu. Nová služba poskytovaná zákazníkům firmy TRIFID software Vysoké Mýto. Umožňuje řešení softwarových problémů na dálku, prostřednictvím internetu. Realizuje se programem VNC, který lze jednoduchým způsobem spustit přímo z programu TRIFID. Po jeho zpuštění uživatelem tak může serivsní pracovník dálkově ovládat uživatelův počítač. Tato služba je placená formu předplatného, zahrnujícího 3 hodiny dálkové práce provdené tímto způsobem v rozmezí 1 roku. Obvyklé zásahy prováděné dálkovým přístupem: + instalace nebo upgrade programu + přeinstalace programu na jiný počítač + nastavení tisku z programi TRIFID + nastavení konfigurace a dalších periferních zařízení, připojených k programu + odblokování programu, který si uživatel nechtěně zahesloval + řešení problémů s požkozenými daty, nebo nestandardním chováním programu TRIFID Pro koho je vzdálená správa software TRIFID výhodná? Služba je výhodná pro uživatele, kteří nemají potřebné zkušenosti pro práci s počítačem a progarmem TRIFID a musí proto vyhledávat služby odborníka. V7hodou této služby je, že problém je řešen kompetentní osobou (obvykle někým z autorů programu) a odpadají nákladu na dopravu technika. Dalšími výhodami je rychlost provedení zásahu a zvýhodněná hodinová sazba servisní práce. Podmínky poskytování služby dálkové pomoci: + Uživatelův počítač musí být připojen k internetu s vyhovujícími parametry (pokusně se ověřuje před zaplacením služby). + Používání programu TRFID verze 2011 nebo novější. + Služba je poskytovaná po telefonické domluvě v pracovních dnech, v časech 7:30 – 16:30 hodin, pokud není dohodnuto jinak. + Nelze zaručit, že se touto cestou dají odstranit všechny problémy. Například hardwarovou poruchu počítače, nebo přeinstalaci Windows lze řešit pouze osobní přítomností technika. + V ceně služby jsou 3 hodiny servisní práce za zvýhodněnou cenu. Pokud vykonaná práce po dobu zaplacení služby tento limit překročí, vyhrazuje si dodavatel právo zbytek času zákazníkovi doúčtovat za běžnou cenu. Součástí dodávky je licenční soubor, který po dobu jednoho roku umožňuje spouštění VNC klienta z programu TRIFID, ověření funkčnosti spojení a předplatné 3 hodin servisní práce. Cena služby s platností na 1 rok je 800 Kč bez DPH. www.trifid-sw.cz