Virtuální sídlo – ideální i pro začínající podnikatele

Pokud jste se rozhodli podnikat, ale nemáte zatím dostatek finančních prostředků na pronájem vlastních fyzických kanceláří, pak je virtuální sídlo právě pro vás. Nemusíte platit nájem prostor či jejich úklid, neodebíráte elektřinu, vodu ani žádné další služby, neutratíte nemalé peníze za kompletní vybavení kanceláří a ještě získáte administrativní služby na profesionální úrovni. Co je virtuální sídlo můžete najít i zde.

Hlavní přínosy virtuálního sídla

  • Atraktivní obchodní adresa, která osloví nové klienty i obchodní partnery
  • Mnohonásobně nižší provozní náklady za sídlo společnosti
  • Zvýšení prestiže společnosti
  • Jednodušší expanze do dosud neobsazených regionů (zřízení nových poboček atd.)
  • Upevnění pozice na trhu a zvýšení konkurenceschopnosti i proti větším společnostem
  • Administrativní služby na profesionální úrovni
  • Možnost pronájmu zasedací místnosti pro obchodní schůzky, prezentaci služeb a výrobků, případně jednání s úřady
Virtuální sídlo

Virtuální sídlo - komu nejlépe vyhovuje?

Tento druh sídla je vhodný pro všechny, kdo chtějí rychle, snadno a bez zbytečných starostí zahájit podnikání. Zároveň s tím však nechtějí vynakládat nemalé finanční prostředky na provoz klasických (fyzických) kancelářských prostor. Virtuální sídlo na atraktivní adrese navíc osloví širší klientelu a přivede nové obchodní partnery či investory. Provozovatel navíc zajistí profesionální a špičkově vyškolený personál, který se o vše postará místo vás.

Jaké doplňkové služby jsou firmám poskytovány?

  • Oficiálně zaregistrované sídlo společnosti na prestižní adrese
  • Zastoupení pro styk s veřejností i orgány státní správy
  • Příjem všech doručených písemností a zásilek, které jsou zasílány na adresu sídla společnosti
  • Avízo o došlé poště emailem nebo SMS, případně podání informací telefonicky
  • Naskenování došlých písemností a následné zaslání do emailu
  • Pevná telefonní linka s přesměrováním hovorů na určené číslo, záznamem hovorů a jejich přeposláním do emailu nebo linka s operátorem.
  • Reprezentativní zázemí pro uskutečnění jednání s obchodními partnery, zákazníky či úřady, prezentaci výrobků a služeb.

Usnadněte si podnikání

Největším přínosem virtuálních sídel je fakt, že se na nich nemusíte fyzicky vůbec zdržovat. Pokud se tak stane a vy se tam vyskytnete, pak je to jen v případě, že si jdete vyzvednout poštu (záleží na tom, jak máte předání pošty domluveno) nebo máte naplánovanou pracovní schůzku (např. nábor externích pracovníků), obchodní jednání nebo třeba kontrolu z nějakého úřadu. Pro tyto účely si můžete předem dohodnout pronájem vhodné zasedací místnosti s potřebným zázemím.

Sídlo na lukrativní adrese je velkým lákadlem pro obchodní partnery i zákazníky, kteří se mnohdy rozhodují právě na základě toho, v jakých prostorách či na jaké adrese je firma umístěna. Rozhodně bude pro klienty atraktivnější společnost, která má k dispozici reprezentativní prostory v centru velkého města (Praha, Brno atd.) než firma, za kterou budou muset cestovat do nějaké zapadlé vesničky, kterou ani nenašli na mapě. Něco málo o boji finančního úřadu a virtuálních sídel zde.

Co musí sídlo ze zákona splňovat?

  • Podle § 31 odst. 2 živnostenského zákona musí každý podnikatel zajistit označení objektu, kde má umístěno sídlo názvem firmy nebo jménem a příjmením spolu s identifikačním číslem (IČ) a prokázat vlastnické či jiné užívací právo k tomuto objektu či prostorám, jež užívá.
  • Podnikatelské subjekty jsou povinny zajistit přebírání písemností zasílaných na adresu sídla jejich společnosti (§31 odst. 16 Živnostenského zákona).
  • Podnikatel musí zajistit kontakt s veřejností i orgány státní správy v sídle společnosti (např. §31 odst. 2 a 3 Živnostenského zákona).