Předmět činnosti firmy ALCASYS Czech Republic, s.r.o.
Specialista na kontaktní centra a komunikační řešení
- multimediální kontaktní centrum: optimalizace a přidělování práce na back-office, bezpečné ověřování hlasem, integrace kontaktního centra, řízení kvality,záznam a archivace hovorů
- komunikace, komunikační systémy, hlasová a datová infrastruktura, zabezpečení sítí, videokonferenční řešení, standardní hlasové hovory, video hovory, konference, instant messaging, či sdílení prezentací nebo celé plochy počítačů
- WebGAD - webová aplikace určená pro agenty kontaktního centra založeného na platformě Genesys, umožňující správu všech typů interakcí
- WebCONFIG - univerzální nástroj určený pro supervizory se zaměřením na management zdrojů kontaktního centra
- SMS gateway - SMS brána rozšiřuje možnosti kontaktního centra o komunikaci se zákazníky prostřednictvím SMS zpráv
- Ticketing systém - sdružuje komunikaci klienta s vaší společností do jednotné konverzace – ticketu. Systém umožňuje spojovat emaily, SMS, webové formuláře i telefonáty. Na základě kategorie samotného ticketu (např. reklamace, žádost o nové služby, žádost o poskytnutí pomoci) umí systém automaticky přiřadit priority pro řešení a následně určeným agentům přidělit úkoly ke zpracování
- Integrace se SAP CRM, Siebel, MS Dynamics…
- Cloud - cloudová řešení
- Analýzy, návrhy, vývoj, realizace a podpora
Další informace o firmě ALCASYS Czech Republic, s.r.o.
- IČ : 04731310
- DIČ : CZ04731310
- Počet zaměstnanců : 6
- Datum založení : 18.1.2016
- Výrobce : ano
- Distributor : Ano
- Poskytovatel služeb : Ano
Klasifikace a obory firmy ALCASYS Czech Republic, s.r.o.
Klíčová slova
-
centra
-
řešení
-
kontaktního
-
sms
-
systém
-
žádost
-
komunikaci
-
hovory
-
komunikační
-
kontaktní