ALCASYS Czech Republic, s.r.o.

Antala Staška 511/40

140 00, Praha 4

  • +420 739 779 977
www.alcasys.eu

Předmět činnosti firmy ALCASYS Czech Republic, s.r.o.

Specialista na kontaktní centra a komunikační řešení
- multimediální kontaktní centrum: optimalizace a přidělování práce na back-office, bezpečné ověřování hlasem, integrace kontaktního centra, řízení kvality,záznam a archivace hovorů
- komunikace, komunikační systémy, hlasová a datová infrastruktura, zabezpečení sítí, videokonferenční řešení, standardní hlasové hovory, video hovory, konference, instant messaging, či sdílení prezentací nebo celé plochy počítačů
WebGAD - webová aplikace určená pro agenty kontaktního centra založeného na platformě Genesys, umožňující správu všech typů interakcí
- WebCONFIG - univerzální nástroj určený pro supervizory se zaměřením na management zdrojů kontaktního centra
SMS gateway - SMS brána rozšiřuje možnosti kontaktního centra o komunikaci se zákazníky prostřednictvím SMS zpráv
- Ticketing systém - sdružuje komunikaci klienta s vaší společností do jednotné konverzace – ticketu. Systém umožňuje spojovat emaily, SMS, webové formuláře i telefonáty. Na základě kategorie samotného ticketu (např. reklamace, žádost o nové služby, žádost o poskytnutí pomoci) umí systém automaticky přiřadit priority pro řešení a následně určeným agentům přidělit úkoly ke zpracování
- Integrace se SAP CRM, Siebel, MS Dynamics…
- Cloud - cloudová řešení
- Analýzy, návrhy, vývoj, realizace a podpora

Další informace o firmě ALCASYS Czech Republic, s.r.o.

  • IČ : 04731310
  • DIČ : CZ04731310
  • Počet zaměstnanců : 6
  • Datum založení : 18.1.2016
  • Výrobce : ano
  • Distributor : Ano
  • Poskytovatel služeb : Ano

Klíčová slova

  • centra

  • řešení

  • kontaktního

  • sms

  • systém

  • žádost

  • komunikaci

  • hovory

  • komunikační

  • kontaktní

Merchart.cz Doporučujeme

10% SLEVA na nákup na Merchart.cz
Kupón : IFIRMY10